loading...
سایت هواداران امیر تتلو
YaZdAn AsGaRi بازدید : 4169 یکشنبه 10 آبان 1394 نظرات (13)

دانلود آهنگ فوق العاده شنیدنی از امیر تتلو به اسم به من چه هان؟ با تنظیم فوق العاده عالی از مسعود جهانی که کار عالی و متفاوتی شده ، این ترکِ ششم آلبوم ممنوع هست که منتشر شده.منتظر ترک های بعدی این آلبوم از سایت هواداران امیر تتلو باشید.پیشنهاد میکنیم این کار استثنایی امیر رو به هیچ وجه از دست ندید.
(پخش کاملا اختصاصی و برای اولین بار و فقط از سایت هواداران امیر تتلو)

http://up.amirtataloo.org/view/864551/Amir%20Tataloo-Be%20Man%20Che%20Han.jpg

دانلود آهنگ به من چه هان با صدای امیر تتلو

دانلود آهنگ با کیفیت320

Download

دانلود آهنگ با کیفیت128

Download


آموزش دانلود : روی لینک های بالا کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید

در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

 

متن آهنگ به من چه هان

خسته از مردمِ شهر ، خسته از اون كه تو ميخوای بشی و من خودِشَم
خسته از الكلِ شر ، پاک خونه از دَم پُرِ شمع
فكرِ هدف كُلِّ شب ، اون كه ميگفت نرو كه رفت خودِشَم
دوست دارَن دست خورده شَن ، بذار بره با اونا كه درخورِشَن
بگو با اصلاً كلِّ شهر ، هه

به من چه هان ؟!
بگو خودم چه مرگمه ، بگو بلند يه مرتبه
برو راحتَم بذار عوضی ، نميشه اوضاع ديگه بدتر از اين
به من چه هان ؟!
بگو خودم چه مرگمه ، بگو بلند يه مرتبه
برو راحتَم بذار عوضی ، نميشه اوضاع ديگه بدتر از اين

خسته ام از اين الگوريتمِ زندگی ، خسته از دوسِت دارم اونم هرطوری كه بهم بگی
آرومَم نميكنه ديگه هر گُلی كه بهم بدی

به من چه هان ؟!
بگو خودم چه مرگمه ، بگو بلند يه مرتبه
برو راحتَم بذار عوضی ، نميشه اوضاع ديگه بدتر از اين
به من چه هان ؟!
بگو خودم چه مرگمه ، بگو بلند يه مرتبه
برو راحتَم بذار عوضی ، نميشه اوضاع ديگه بدتر از اين

به من چه كی مُرد ، كی باخت كی بُرد
كی گرفت سيمرغ اينطور بی ذوق ، كی اومد رو بيلبورد ميلبورد بيخود هركی اومد ، يه دلِ سير خورد ...
به من چه اون چشه ؟ خودش خواست كه تو چشه ، خودش خواسته سوژه شِه
زيادی وِل بپری بدن حق داره كوفته شه ، اون خودش خواسته كوفتِش شه
به من چه لعنتی حالِ من چطور خوب بشه ؟

به من چه هان ؟!
بگو خودم چه مرگمه ، بگو بلند يه مرتبه
برو راحتَم بذار عوضی ، نميشه اوضاع ديگه بدتر از اين
به من چه هان ؟!
بگو خودم چه مرگمه ، بگو بلند يه مرتبه
برو راحتَم بذار عوضی ، نميشه اوضاع ديگه بدتر از اين

همه جا پُشتِ هم بَدِ همو هِی ميگيم
همه جا گشنه پس غمِ همو كِی ديديم
همه جا ميدى فقط وعده بعد و هِی ميری
ميزنی شوخی شوخی قلبِ منو جِر ميدی
خنده خنده يهويی بندِ همو آب ميديم
همه جا ديوارِ و پنجره رو خواب ديديم
ميشينيم و وايسادَنِ يه پيرمرد رو ميبينيم
دَمِ بدشانسی فقط فيلمِ همو ميگيريم
خسته ام از خوابيدن ، از خواب ديدن ، از پاييدن ، نه آبجيتَم ، نه ماميتَم ، نه داييتَم ، نه عادیَم ، نه مادیَم
نه هرجا زود ميرم و وا ميدم ، نه وا ميرم ، نه حتی رو ميدم به فاميلَم ، روانيَم

به من چه هان ؟!
بگو خودم چه مرگمه ، بگو بلند يه مرتبه
برو راحتَم بذار عوضی ، نميشه اوضاع ديگه بدتر از اين

 

کپی برداری ازمتن آهنگ و لینک ها و عکس های سایت بدون ذکر منبع مورد رضایت هیچکدام از مدیران سایت نیست
wWw.AmirTataloo.Org| سایت هواداران امیر تتلو
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Oveis در تاریخ 1394/08/11 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

امیر تتلو چرا والتون نمیاد

این نظر توسط alireza در تاریخ 1394/08/11 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

aliiiiiiiiiii bod dash amir شکلکشکلک

این نظر توسط tara در تاریخ 1394/08/10 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

awliiiiiiiiiii booooooooooooood messssse hamishe behtar az in nemishod. agha masoud jahani dastet dard nakone. amoo to ham khaste nabashi messe hamishe harf nadasht. parchammmmmmm balas niroo havaei shekayat kardddddddd.mrc amoo

این نظر توسط صدرا در تاریخ 1394/08/10 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

عالی بوووووووووووووووووووود شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط تتلیتی در تاریخ 1394/08/10 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

خوب بود قش نگ بود شکلکولی خیلی هم خوب نبود اهنگ تو کوچه ماهم عروسی میشه از همشون بیشتر دوسش دارم

این نظر توسط wolf در تاریخ 1394/08/10 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

اگه میشه تکس کاملش رو بذارین ممنون میشم
پاسخ : یزدان عسگری:اضافه شد

این نظر توسط wolf در تاریخ 1394/08/10 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

هوووووورا بالاخره اومد

این نظر توسط wolf در تاریخ 1394/08/10 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

پس کی اهنگو میدی؟؟؟

این نظر توسط Arash _ Tataliti در تاریخ 1394/08/10 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

یکشنبه داره تموم می شه . کو په ؟ صبرم داره لبریز می شه. یه ماهه به آهنگات گوش ندادم دارم می میرم ..............

این نظر توسط √T.A.R.A √ در تاریخ 1394/08/07 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

tatal to Kari kardi ke man az harfat darse zendegi begiram. alaki nemigam az tahe delame.olgooye zendegimi kheiliiiiiiii chiza bem yad dadi..eshghi be mola


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین اهنگ البوم ممنوع کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2091
  • کل نظرات : 1522
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 246
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 2,444
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,070
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 47,149
  • بازدید کلی : 2,272,560